30 Mayıs 2012 Çarşamba

Şut

Herkesin dilinde aynı laflar: "O kadar maaş alıp niye işini yapmıyorsun? Seni kovmayacaklardı da beni mi kovacaklardı. Tabisiki de seni kovacaklarıdı. Yok beni mi kovacaklardı? O kadar maaş alıyordun. Seni getirmişler o konuma. Biraz ortalarda görün biraz iş yap. Bir araba dolusu maaş alıyorsun. Bak böyle gidersin işte. O kadar iyi maaş alıyordun. Gördün mü bak noldu? Ben o kadar maaş alsam it gibi çalışırdım." Sen o kadar maaş alsan eminim kendini kaybederdin, bütün maaşı en küçük miktardaki banknotlara çevirip tek tek rulo yapıp kıçına montelerdin bence. Her sabah Fakingım Sarayı'na kahvaltıya giderdin.

Bazı yönlerden biraz haklı bir işten çıkarma olayı olsa da, ağzı olanın hakkında konuşacağı bir adam değildi işten çıkan abimiz. İşte durum şunu ortaya çıkarıyor ki; eğitim, bilgi, birikim, konu alanına hakimiyet, hitabet, çok afedersin taşakla vesaireyle yeri geldiğinde milletin kafasına kafasına çakacaksın abi. Konumun yüksekse hele millet senden götüm götüm korkmalı her daim. İşini yapıp raporunla, gereken donelerinle şirket sahiplerine kim olduğunuzu basa basa göstermek lazım bir mevkideyseniz. Hele de yeriniz böyle sallanıyorsa. Noldu şimdi, Orhan Veli'nin dediği oldu "Yazık oldu Süleyman efendiye"

Hiç yorum yok: