15 Ekim 2010 Cuma

Fakyu - 03


Geçen gün dehşetcengiz arabamla çıkmayıp toplu taşıma ile doğrudan müşteriye gidecektim ki bir sığırın kullandığı bir halk otobüsünde şöyle bir muhabbete denk geldim. Durakta ben bindikten sonra çok yaşlı bir amca kapıya doğru geldi ve "Okmeydanı Hastanesi'nden geçer mi" diye sordu. Şoför olan hayvan da gayet kaba bir şekilde "Geçmez geçmez, 41AT geçer ordan" diye bağırdı amcaya.

Sorun şu; bu ayının sürdüğü otobüs 522B hattında ve amcanın istediği yere sadece 41AT değil 522 gidiyor. 41AT, 522'ye göre daha seyrek seferleri olan bir hat. Ama bu sikko, 522 ile 522B arası birşey mi var ne var anlamadım ama amcaya daha seyrek geçen hattı tavsiye ediyor. Bu denyo şoför de hastaneden geçen otobüsü amcaya söyleyip azıcık yardımcı olmak yerine doğrudan bu yolu seçmiş bulunuyordu. Gidip "Niye bağırıyorsun adama, sen hastaneden geçen otobüsü bilmiyor musun, adam gibi yardımcı olsana" dedim. "Noldu abi ya" deyince de "Bırak ya, başlarım şimdi sana da abine de" diyerek indim şoförü boktan vücuda getirilmiş olan ve sanırım bu yüzden bok kokan otobüsten. Zira sığır dayanışması yapıp bana dalabilirlerdi de.

Amcanın yanına gidip haberim yokmuş gibilerinden nereye gideceğini sordum, otobüs gelene kadar onunla bekledim, 522 geldi tabi önce, amca bindi ben de gittim ufaktan müşteriye.

Hiç yorum yok: