11 Aralık 2012 Salı

Michael C Hall

Benim bugüne kadar kendimce -naçizane- oturttuğum bir görüşüm ve eleştirel bakış açım var tiyatro, sinema, dizi oyunculuğu üzerine. Genetikten gelen eleştirme huyu sebebiyle izlediğim herhangi bir üründeki en uç eleştirilebilecek ayrıntılara kadar bakıyorum. Bir ara izlediğim şeylerden tat alamaz olmuştum ama çok şükür ki bu huyumu yenebildim.

Michael C Hall'un da oyunculuğunda da çok ufak tefek falsolar bulabilir insan. Gelgelelim hormonlarında sorun olmayan bir erkek; kendisinin aşağıda görebileceğiniz Six Feet Under dizisindeki oyunculuğunu yapamaz, yapamaz ve en önemlisi yapamaz. Bir rol için deli gibi kilo alabilen ve verebilen oyuncular var. Christian Bale buna iyi bir örnektir, bir filminde baklavalı göbeğiyle bir filminde 40 kilo görebiliriz onu. Ya da sayın idolüm Robert De Niro'nun Raging Bull filmi için 20-25 kilo alması/vermesi (filmde Robert abimiz baklavalı bir boksörken tak -X yıl sonra- ibaresi görürüz ve Robert abi o kadar kiloyu almıştır) de oyunculuk adına yapılmış inanılmaz fedakarlıklar. Ama Hall'un aşağıda kotardığı olay gerçekten çok daha zor geliyor bana. Dizinin tüm bölümlerini izleyenler bilir daha nice samimi anları vardır siyahi abiyle.

Kendisi aileden kalma ırsi sebepler sebebiyle potansiyel bir kanser hastası olduğunu bilir ve sıkça kontroller yaptırır. Bu tahlillerden birinde beklediği üzere kanser olduğunu öğrenir ve çok şükür ki iyileşir. Hasta olduğu dönemlerde de Golden Globe - En İyi Erkek Oyuncu Ödülü'nü alır.

Beşinci sezonun başlarına kadar da dizi de üvey kardeşini ve .alıştığı departmanda çalışan bir komiser olan Debra karakterini canlandıran ablamızla evliydi. Birbirlerine geri döndüler mi bilmiyorum. Ödül zımbırtısında ablayı görebilirsiniz.

En alttaki dans ettiği videoyu renk olsun siye ekledim, en üstteki videoyu da benim gibi Conan'sever insanlar baksın diye. Sana buradan selamlarımı gönderiyorum sevgili Michael biladerim. Çalışmalarında başarılar dilerim.

Conan O'Brien'ın şovundaki sohbetleri

Six Feet Under

Golden Globe Ödül Töreni

Gamer'daki Dans ve Dövüş Sahnesi

Hiç yorum yok: