1 Aralık 2012 Cumartesi

Alıntı

Tam on beş yıldır arkadaşım olan bir kamil ekşisözlük yazarı arkadaşımın karaladığı yazıyı noktasına virgülüne  dokunmadan yayınlıyorum, ben çok güldüm. Özellikle de hayvan herifin yazıyı bağladığı yere. Evet Arif kardeşime kulak verelim:

"O gün yağmur yağıyordu ve ben nedense ıslanmak istiyordum. Belki bu yağan yağmur üzerimden süzülürken göz yaşlarımı da günahlarımı da silebilirdi. Yolda kenarda oturmuş soğuktan afedersin at siki gibi titreyen bir amca vardı. Kendisine gociğimi verdim üşümesin diye, şaşırıp "70 yaşındayım böyle bir insan görmedim nerelisin sen" diye sordu. Çorumlu olduğumu söyledim daha da şaşırdı. Çünkü bu atın emaneti amca, bizleri hep gözünde "Senin yaptığını Çorumlu yapmaz" olarak hatırlayan bir götoştu. Gociği de verdiğimden geri alamadım, çünküüü bir kere vermiştim işte. Hay skeyim diye tabir ettiğim bir durumda kalmıştım. Yolda trenden yeni inmiş bir kız gördüm.  Evet gözümden kaçmadı. Ağlıyordu. Hemen neden ağladığını sordum, anlattı, aldatılmıştı. O ağladı ben ağladım, beraber ağladık. Gözyaşlarım daha anlamlı bir hale gelmişti ve artık utanmıyordum onlardan. Kız bana teşekkür ederek beni öpmeye çalıştı. Kendisine "Dur ne yapıyorsun, şu an sağlıklı düşünemiyorsun" dedim. O da bana nereli olduğumu sordu. Çorumlu olduğumu söyleyince "Kaç yıllık motorum herkes bu durumdan faydalanmaya çalışırdı, sen mükemmel bir insanmışsın" diyerek gitti. Eve gidip yorganın altına girerek kafama kadar çektim. Bugün olanları özellikle de kızı düşündüm. Her akşam en az bir kez yaptığım gibi otuz bir çektim. Net yirmi sekiz saniyede bitti ve bu bir rekordu. Gözyaşlarım arttı ve beni boğacak raddeye geldi. Öyle bir gündü işte."

Hiç yorum yok: