23 Aralık 2012 Pazar

Maecerau

Sevgili blogsever arkadaşlarım. Gün geçmiyor ki işe gidip gelirken kullandığım sevgili her hırra deva metrobüs aracımızda yeni yeni maceralar gelmesin başımıza. Belki hatırlarsınız daha önce binbeşyüz kişi göt göte durduğumuz durakta sigara keyfinden vazgeçmeyen birtakım kamiller var. Ya da böyle inmişsin yürüyorsun yine kalabalık bir şekilde yakıyor adam, arkadan dumanı sana geliyor filan. Ya da teke gibi kokan biraderlerime denk geliyordum bazen ki, kendilerini uyarsam mı yoksa ölmüş hayvanlara yapıldığı gibi üzerlerine kireç mi döksem bilemiyordum. Neyse bunlar yolculuk maceralarımın birtakım sıkıntılarydı. Geçen akşam yine kalabalık bir şekilde metrobüse yürürken baktım sağlam bir parfüm kokusu geliyor. Derhal bütün yürüyen arkadaşları sıraya dizerek tek tek ellerini sıktım ve tebrik ettim. Parfüm kullanan arkadaşa da bir adet plaket sundum.

Hiç yorum yok: