31 Temmuz 2013 Çarşamba

Tivıtır-3


81)anap'tan-dyp'den bazı arkadaşlar o dönem ak parti'ye gitti.bir kısmı ayrıldı bir kısmı duruyor.pasif duranlar var h.çelik gibi aktifi de

82) 28 şubat ve devamında tbmm'de cumhurbaşkanı seçtirmeme (yargı-asker) korosu müthiş hata yaptı.tam darbe girişimiydi.(e muhtıra)

83)ben de herkes gibi bu hukuksuzluğa ve darbe girişimine karşı çıktım.tbmm kilitlendi ve ak parti erken seçim kararı aldı.doğru yaptı.

84)2007 seçimlerinde beni bir kez daha aday olmaya davet ettiler.bu defa kabul ettim.seçim meydanları müthişti.sn.a.gül'e büyük sahiplenme

85)2007seçimlerinde milletvekili seçildik meclise geldik.benim gibi dışardan gelenleri içlerine almıyorlardı.bizim yanımızda konuşmuyorlardı

86)benim gibi dışardan gelenlere içimizdeki hainler" gibi görüyorlardı.onlara cemil çiçek ve a.kadir aksu yetiyordu.soldan da e.günay tamam

87)ben anavatan'da yaşadığım gibi kapalı toplantılarda fikrimi çok net söylüyordum.her kes şaşırıyordu "nasıl konuşabiliyor"

88) sn .gül'ü cumhurbaşkanı seçtik.(mhp'nin desteği ile) arkasında beklenmedik bir şey oldu.tayyip bey ispanya'da konuştu...

89)tayyip bey ispanya'da bir soru üzerine "türban velevki simge olsa ne olur?" ortalık o gün karıştı.toplantı üstüne toplantılar yapıldı.

90)kapalı toplantıda fikrimi söyledim"sayın başbakan kılık kıyafet düzenlemesi anayasa değişikliği ile olmaz.bu uzlaşı-genelgelerle olur"

91)başbakan'a karşı fikrini söyleyen 2-3 kişi onlar da bir daha listeye konmadı zaten.kalanı "tam zamanı,cumhurbaşkanı da bizden yaparız"

92)ben o gün de bugün de kız çocuklarının başörtüleriyle üniversitelere gidebilmesini savunan biriyim.özgürlükler açısından bakıyorum.

93)tayyip bey o anayasa (başörtü) değişikliğini meclise getirdi.oy da verdim.bunun çözüm olamayacağını da biliyor ve söylemiştim.

94)ak parti hakkında kapatılma davası açıldı.iki yıla yakın zaman bu kavga ile geçti.bir şekilde kapatılma davası hal edildi.......

***95)bu kapatılma davasından sonra tayyip bey tamamen değişti.asker ve yargı operasyoları başladı.iş artık intikam almaya dönmüştü.

96)ben 2007 temmuzun'da seçildim 2009'aralığında beni disiplin kuruluna sevk ettiler.beklemedim istifa ettim.meclis öyle bir istifa görmedi

97)sayın a.gül arada bir "bu iş rövanşist bir harekete dönüşmesin" uyarısına rağmen tam gaz gidiliyordu.tayyip bey tamamen değişmişti.

98)tayyip bey artık abd'nin tek muhatabıydı.sayın a.gül safdışı edilmiş ve kendisine bilgi verilmiyordu.ailece de görüşmüyorlardı.

99)abd'nin geleneksel genel kurmay muhabeti de bitti.cumhurbaşkanı zaten başkakan'ken 1 mart tezkeresini çıkartamamış.tek muhatap tayyip bey

100)cumhurbaşkanı sayın abdullah gül neden abd ve tayyip bey tarafından devre dışı bırakıldı?biraz bunu yazacağım.10 dakika ara.

101)2007 seçimlerine seçilip meclise geldiğimzde cumhurbaşkanı seçimi önümüzde duruyordu.mhp destek vereceğini açıklamıştı.sorun kalmamıştı.

102)bu defa tayyip bey sorun çıkardı. "adayımız kardeşimiz abdullah beydir" sözünü bırakmış.vecdi gönülü aday yapmak istiyordu.(hatırlatma)

103)bazen geriye doğru hatırlatmayla bir yere http://xn--geleceim-cgb.b.arıç/ ve sn.gül tayyip beyin vecdi gönül kararına direndi.

104)b.arıç "ya kendin aday olursun yada abdullah bey adayımızdı onunla devam ederiz.ısrar edersen v.gönül'e karşı ben adayım" dedi.

105)b.arınç'ın bu restine tayyip bey direnemedi ve sn.abdullah gül aday gösterildi.ben de oy verdim.doğru olan da buydu.

106) o gün bu gündür tayyip bey ve ssn.gül'ün arası hep kötü gitti.tayyip bey her hareketi ile cumhurbaşkanı'nı dışladı.tek adamlığı oynadı

107)size en çarpıcı örnek vereyim.türkiye cumhuriyeti'nin cumhurbaşkanı ilk defa beyazsaray tarafından remi olarak davet edilmedi.neden?

108) cumhurbaşkanı putin görşmesi engellendi.n son çin'den fırlatılan uydu törenine davet edilmedi.çok sayabilirim.

109)tayyip bey abd'den öyle bir destek alıyordu ki, gözü kimseyi görmüyordu.artık bölge liderliği tamamdı.

soru soranlara cevap: cumhurbaşkanı'nın rusya ve çin ile sorunu yok.tayyip bey tek muhatap benim tavrı.

110)tayyip bey "gazze" dedikçe arap ülkelerinin halkı (yönetimleri değil) ve türkiye ayaktaydı.arap liderlerini azarlıyordu.

111) olan oldu.ihh'nın bir organizasyonu ile gazze'ye yardım gemisi antalya'dan kalktı.başta içlerinde akp'li vekiller de vardı.indirildi

112)mavi marmara gemisi yolda ve israil sert uyarıyordu"vururuz"bu arada hükümet israil ile savunma sanayinde işbirliği içinde.

113)olan oldu.israil gemiyi uyardı ama gemi yoluna devam ediyordu.işte o facia yaşandı.sert bir müdahale 9 can kaybı, gemiye el kondu.

114) tayyip beyin karizması yerle bir oldu.israil ile savaşacak durumu da yok.karşısında bugüne kadar dost olduğunabd var.kolay mı?

115)en başta size yazmıştım.israil ile böyle dostluk kurulmuştu.abd'de memnundu.yahudi lobisi cesaret ödülü vermişti pic.twitter.com/etsju5kk7a

116) tayyip beye bir darbe de f.gülen'den geldi.gülen "böyle savaşa gider gibi yardım mı olur? keşke israil ile konuşsaydınız" şok oldular.

117) doğruya doğru.f.gülen'in küresel vizyonu geniş.dünyadaki gelişmeleri ve ona göre konumlamayı çok iyi biliyor.zamanlamayı çok iyi yapar

118)ak parti kendi içinde bir koalisyon.bu koalisyonda zaman zaman çatışmalar yaşanır.genelde üstü örtülür ve yola devam edilir.

119) bu defa öyle olmadı.tayyip bey f.gülen grbuna karşı temizlik hareketine girişti.f.gülen ve ona bağlı medya mesajlar vermeye başladı.

120)tayyip bey cemaatı eski cemaat zanetti.cemaat artık medyası,eğitimli insanı,parasal gücü ve devletteki gücü ile ciddi bir güç.

Hiç yorum yok: