26 Temmuz 2013 Cuma

Şişko Revolutions

Kilo almamak için  öneriler sıralanmış bir web sitesinde. Derhal kopyala yapıştır yaptım burada bulunsun diye fekat gördüm ki bayanlar düşünülerek yazılmış maddelermiş bunlar. Neyse efenim, sonuçta ben şu devasa olmayan göbeğimden kurtulmak istiyor muyum gayet de istiyorum, umarım bu mantaliteyle de kurtulacağım

Kilo almamak için, özellikle akşam yemeğini yedikten sonra uyumayın. Mümkün olduğunca akşam altıdan sonra meyve hariç bir şey yemeyin. Gece atıştırmalarından kurtulun. (Tarafımca uygulanmaktaydı, daha da sert bir şekilde devam ediciim bu konuda.)

Günde 3 öğün süt için. Yapılan araştırmalar, süt içen kadınların, içmeyenlere oranla %70 fazla yağ yakıyor. (İşte daha ikinci maddede, konu kilosundan daha çok muzdarip kitle olan bayanlara geliyor.)

Kremayı kesin! İçinde krema olan her şeyden uzak durun. Kremalı bisküvi, kremalı çorba gibi ürünleri tüketmeyin.
(Okeyto)

Diyet içecekler tahmin ettiğiniz kadar masum değildir. İçinde yapay tatlandırıcı bulunur. Onlar yerine doğal meyvelerin sularını sıkıp içmeyi tercih edin. (Zaten kola vs içmiyordum, okeyto)

Arada bir mayonuzu giyerek ayna karşısına geçin. Bu size daha fazla egzersiz yapmak için ivme kazandırır. (Vee maddeleri hazırlayan kardeşlerim bir kez daha topu taca atıyorlar.)

Kahvaltı günün en önemli öğünüdür. Uyuduğunuz gece boyunca metabolizmanız yavaşlar. Tekrar eski haline dönmesine yardımcı olan ise kahvaltı etmektir. Kahvaltı yapanlar, yapmayanlara oranla daha fazla kalori yakar. (Okeyto)

Sofrada yemek yeme alışkanlığı edinin. Ayakta veya televizyon karşısında yediğinizde, doyduğunuzu anlamazsınız. (Okeyto)

Yemek yedikten 1-2 saat sonra acıkıyorsanız, atıştırmak için meyve yiyin. Meyve, bir sonraki öğüne kadar tok durmanızı sağlayacaktır. (Zaten yapıyordum, sıklaştıracağım okeyto)

Vücudunuzu iyi tanıyın. Hangi besinlerin metabolizmanızı yavaşlattığını, hangilerinin hızlandırdığını bilin. Yeme sistemini buna göre ayarlamak, sizi gereksiz kilo almaktan kurtaracaktır. (Bunu da uygulamaya alıyorum)

Hiç yorum yok: