6 Şubat 2012 Pazartesi

Spartakus Andy

Spartacus dizisinin yeni sezonu Spartacus Vengeance başladı sevgili dostlar ve ben de internetten ilk iki bölümünü bilgisayara indirdim ama henüz izlemedim. Çünkü ilk bölümde olmayıp ikinci bölümde ortaya çıkan Ashur gibi dizide önemli olan bazı karakterler vardı, hem de Spartacus'ü yepyeni bir kardeşimiz canlandırıyordu iki üç bölümü üst üste izlersem daha bir çbuk ısınırım diye düşündüm. Dizinin ilk yayınlanan Blood And Sand sezonundan sonra adamlar araya Gods of the Arena diye ara bir sezon çektiler ama Andy Whitfield'ın eksikliği hissediliyor illaki. Beğenmediğimiz Türk dizilerinde bile bir oyuncu değiştiğinde yenisine alışmak süre alırken, artık pipisine kadar tanıdığımız bir oyuncunun değişmesi tabiki çok daha zora sokuyor diziyi. Neyse efendim ilk iki bölüm elimde, bu akşam izliyeceğim. Aşağıdaki resmi de internetten buldum, masaüstü arkaplanı yapılacak çözünürlükte. Andy'yi saygıyla anacağımız sadelikte bir fotoğraf.
Bir de aşağıdaki videodaki fotoğraflarına özellikle tam 2:00'daki haline bakalım bu güzel oyuncu abimizin.


Aşağıdaki de yine sayın abimizin oynadığı komik bir kısa film denemesi.

Hiç yorum yok: