6 Ocak 2011 Perşembe

Yas gevşetici

"Bu aralar hiç tadım yok" derler ya hani "yediğimden içtiğimden birşey anlamıyorum" derler. Son birkaç haftadır ben de o durumdaydım. Böyle ağzımda garip bir tat var. Sanki bütün ağzımın iç yüzeyini vernikle kaplamışlar böyle. Bir enteresan bir durumdu işte.

En belirgin, gözlemleyebildiğim değişiklikler haftanın ilk gününde oldu. Pazartesi günü sabah geçti sandım, saat 11 gibi yine başladı. Akşama doğru yine geçti sandım. Sonra akşam saat 8 gibi yine başladı. Sonra dedim ki "Ya böyle saatinden gelip giden rahatsızlık mı olur?" Derken şunu farkettim ki fıtıtsal ağrılarım sebebiyle aldığım Muscoflex hapının bir yan etkisiydi bu. Sabah kahvaltı akabinde alıyordum birkaç saat sonra yan etki gelip ağzıma oturuyordu, keza akşam da.

Neyse işte, genelde kullanan insanlar memnunlar bu ilacın hapından da kreminden de, ben hapını bıraktım ama.

Hiç yorum yok: