7 Eylül 2010 Salı

Metrobüs

İster istemez insanlarla parfüm / ter kokusunu paylaşabileceğiniz kadar yakınlaştığınız bu ulaşım araç grubunda yaptığım yolculuklarda, bir tane dahi güzel anım yok. Ulen altı üstü basit bir şehiriçi yolculuk ne iyi anın olabilir diyebilirsiniz ama tersi yönde birçok anım vardır. 8-10 kez kavgaya denk geldim, iki kez de yolcular ile şoförler arasında olan kavgalara denk geldim. Üstüste binmeye çalıştığımız araçta "Hay skiiim" nidalarını patlatan yolcular ve güzelim bahar rüzgarında ter kokularıysa artık devede kulak. Hal böyleyken aşağıdaki resim çok güzel geldi bana, güzel yakalanmış bir resim olmuş.

2 yorum:

Zingocan dedi ki...

Abi doğru ya benim de bir blogum var bu kadar ter kokusundan dünya dikdörtgen şeklini alacak (bu benim ilk yorumum)

Zingocan dedi ki...

Daha doğrusu abimin blogu