2 Eylül 2010 Perşembe

Kamer Genç nereli

Sabah evden çıktım işe gideceğim, Zeytinburnu'nun her tarafında bulunan dükkancılardan birçoğunun yaptığı gibi, sabah dükkanını açan ve akşama kadar kapının önünde telsiz telefonla oturup gelene geçene ayı gibi bakan, bayanları ise ayrıntısına kadar süzen elemanın yaptığı muhabbete denk geldim. "Abi o kadar mantıksızlar ki diyor, Kamer Genç orada Tunceli'den bahsediyor." İnternette eski bir video izlemiş, TBMM'deki ne üzerine olduğunu bilmediği bir oturumda Kamer Genç'i dinlemiş bu zat-ı muhterem. Görüntü eskiymiş de, adam Tunceli'den bahsediyormuş da. Niye hep Tunceli'den bahsediyormuş da, vik vik vik. 1938'deki olayı niye örnek veriyormuş da. Kamer abinin Tunceli milletvekili olduğunu bilmiyordu herhalde. Kamer abi Tunceli milletvekiliyken bu olayı örnek veremiyor gündeme getiremiyor, ama özünde bu olay umurunda olmayan insanlar konuşup ahkam kesebiliyor. Tıpkı Tunceli - Dersim ad polemiğinde yine Dersimli olmayanların en çok konuşması gibi.

Ben de Tuncelili - Dersimli olmama rağmen bu elemanla tartışmaya girmedim. Kamer abi üç beş yıl önce gündeme getirdi diye vik vik ediyorsun ama başbakan da bir ay önce gündeme getirdi bu mevzuyu, hem de yine Tuncelili olan birinden Kemal Kılıçdaroğlu'ndan cevap istiyor 70 yıl öncesi için, olayı onun üstüne yıkmaya çalışıyor, onun kabahati gibi göstermeye çalışıyor demedim. Çünkü pilavüstü badem bıyığını bırakmış olan bu adam, yarın CHP tek başına iktidar olabilirse büyük ihtimalle o bıyıkları uzatıp gomünist bıyığına çevirecek, tek haneli IQ'ya sahip bir adamdı.

Hiç yorum yok: