17 Eylül 2013 Salı

Breaking Bad

Gümbür gümbür bitiyor anlı şanlı bir dizi. Yedi bölümlük ilk sezonunu izlediğimde, Lost'un ortalığın afedersin eamuniyeaa koyduğu bir dönemde, Heroes Miroes bir sürü dizinin var olduğu bir dönemde, ekşi sözlükte dahi hakkında çok entry'nin olmadığı bir dönemde sevdim ben bu diziyi. Başrol bir yana, Aaron Paul'ün zaten Emmyy ödüllerini toplaması gerektiğini düşünürken, sonrasında ilk sezon(lar)da oyunucluğunu da, kendisini de, tipini de sevmediğim Dean Norris'e alıştım.

95 yılına uyarlanarak aşağıdaki jeneriği hazırlamışlar diziye. Son sezon adamların hepsi yardıra yardıra oynuyor. Neler döndüğünü biliyorum ama baştan sona izlemiyorum yeni bölümleri en baştan başladığım için. 14ncü bölüme de zaplaya zaplaya atlayarak baktım biraz, eyvah eyvah yani. Yazana, çekene, oynayana helal olsun.

Hiç yorum yok: