18 Temmuz 2012 Çarşamba

Yıldız adam

Daha önce blogda yazdığım, rakibinin ayağına çift dalarak bile bile kırmızıyı yiyen Kuarejma'nın o hareketi için ülkemiz futbol yorumcularının ihanet diyebileceğinden bahsetmiştim. Ama eğer Türkiye'ye ayak basar basmaz aşağıdakileri dediyse bence Beşiktaş'ta kalması hayırlı olur. Takımın borcu var diye herkesin ücreti düşürülür eyvallah da arkadaşa da bir sorun, düşürmezse şutlayın. Ortada fol yok yumurta yokken yüklenmenin manası yok. Hem borç var diye de takımı, takımın yıldızı İsmail Köybaşı olacak hale getirmenin manası yok be abi.

"benim beşiktaş ile sözleşmem var. geçen yıl şike ve teşvik operasyonu nedeniyle 1 haftada 3 maç oynadık. uefa kupası'nda başarılıydık. türkiye'nin en çok maç oynayan ekibiyiz. ben ve takım arkadaşlarımız başarılıydı. fakat bazı maçlarda teknik ekip sorunları yüzünden oynayamadım. benim a2 takımı ile antrenmana çıkmam söz konusu olamaz. benim sözleşmem a takım ile. başkanımız fikret orman ve yönetimi ile görüşüp durumum hakkında bilgi alacağım. ben sözleşmem bitene kadar beşiktaş'ta kalmayı ve şampiyonluk yaşamayı istiyorum. taraftarlarımıza borcumu bu yıl ödemek istiyorum. türkiye'de mutluyum. fakat kulübümün ekonomik sorunları nedeniyle yapmam gereken varsa da yaparım. yokluğun ne olduğunu bilirim."

Hiç yorum yok: