10 Temmuz 2012 Salı

Zanaat

Mesut Özil'le alakalı gecikmiş bir ikinci post yazmak istedim. Zira yaklaşık ottuz yıl önce bir şeyler yazmışım ama taslakta kalmış. ikinci yazı olacak.
Şimdi olayın üstünden zaman geçti ama Mesut Özil Alman milli takımını seçti diye o kadar gereksiz tantana yaptık ki Ohayo'da deprem oldu. Vay efendim niye gitmiş onları seçmiş, niye orada oynuyor vik vik vik. Aurelio ne arıyordu lan o zaman bizim milli takımda. Mesut'un bize gol attığı maçtan önce milyarlarca haber yapıp olayı sıcak tutarak bizim milli takımın konsantresini bozdular bizim muazzam basın ailesi.
Bir de yuhaladık herifi ya onu hiç anlamıyorum. Feys'te kezbanın birini gördüm, "orospu çocuğu, o attı yaa" gibilerinden birşeyler vikviklemişti. Ablacım senin kendini milliyetçi duygularla hareket ediyorsun sandığın bu yüzeysel ve aslında milliyetçiliğin yakınından bile geçmeyen salak hareketlerini günlerce önceden tetikledi bazı yavşaklar. Senin afedersin de götünden haberin yok. O maçta maç öncesi oluşturulan o şartlarla, Mesut'tan fazla gol atmayı hakeden biri var mıydı? Ben söyliim; yoktu.
Bir de aşağıya kopyaladım, şu küfür eden kezbanı tekrar görünce aklıma geldi: Gerizekalı olmak gerçekten çok zor bir olay arkadaşlar. Mallık, sığırlık, denyoluk bunlar zor işler, zanaata girer; herkes yapamaz.

Hiç yorum yok: