28 Mart 2012 Çarşamba

Mikail Aslan - Miraz 3-4


ez heyranê to bi hometa dewreşi (ey derviş toprağı bana özümü ver) 
cedê şix hesene şahe xorosani rawo (ey horasan şahı ceddim şıx hesen) 
destur bıde mı ke ez raperi şeri (desturun ver kanatlanıp gideyim) 
derde sımayê şirini barê vılê xo keri (şirin derdini boynuma borç bileyim) 

 pêtaga xo ra veci zê barsê mêsu (oğul arı gibi alıp göçüm gideyim) 
anaca xo weçini dormede bıçerexi (ana arım seçip, ekseninde perim gereyim) 
wela sıma roni more heqi pırani (hakkın mührüyle mayalı külünüzü) 
miraz bo miras bo az be az vılabo (babadan oğulla yadigar mirasım bileyim) 

ezo heyran ezo roye tü yo budela (ben senin budala ruhunun divanesi) 
ezo mıkailê ağayê rızayi (ben mikayile ağaye rızayi) 
tü ya heyran tü ya roye mıno budela (sen benim budala ruhum) 
tüya mıkailê ağayê rızayi (ben sendeki öteki…)

Videonun başındaki sıpa çok tatlı bir velet. Mikail sen dilimizin hayatını sürdürebilmesinde çok önemli bir adamsın, soyadın gibi, aslan gibi adamsın. Koçum benim, seviyoruz seni ailecek. Kaliteli müziğinden başlangıç olarak bir örneğin blogda da durmanı istedim. Bu başarılı çalışmalarının devamı dileğiyle.

Hiç yorum yok: