16 Kasım 2011 Çarşamba

Turkcell VINN

Şirkette Ayhan diye bir arkadaş var. Mal. Geçen ISA Server'ımız çöktüğünden o ayağa kalkana kadar modemlerde birkaç yönlendirme yaparak şirkete internet vermeye çalışıyorduk. İnternet kullanması yasaklanmış olan milyonlarca kullanıcımdan biri olan Ayhan geldi "Çok acil hotmailime bakmam lazım abi ya, bilmemne formu gönderceklerdi" dedi. "Abi biraz bekle interneti halletmeye çalışıyoruz" dedim. "Hmmm tamam, hmmm evet tamam o zaman, hmm ben sonra geleyim o zaman" diye birşeyler gevelerken, masada duran aşağıda temsili resmini gördüğünüz Vınn'ı gördü, ve hemen uöarak kaptı "Ben bunla bakıp getireyim hemen" dedi. "İyi sktir git dene hemen" demek geçti içimden ama patlak server'ı kurmakla meşgul olduğumuzdan "Tamam abi okey" dedim.

Neyse bu mal 10 dakika sonra geldi. "Giremedim ya, girmedi internete" dedi. "Tamam abi sunucuyla uğraşıyoruz bakarız bilahare" dedim. Hem özel işini hem de öyle kritik bir anda halledemedik diye, hangi hakla yaptığını bilmediğim bir tribal duruma girdi ve "Tamam ya neyse" dedi. Vınn'ı masaya bırakırken de ağzından, o ağzını burnuyla kırma isteği uyandıran o cümle döküldü: "PUK oldu bu."

Hiç yorum yok: