18 Aralık 2010 Cumartesi

Traş

Efenim geçen gün söylemesi ayıp sakal traşı olmam lazım. (Bunun da nesi ayıpsa, hey Allahım.) Traş köpüğü bitmiş, derhal babamın eski usül traş kremlerinden birini alıp sürdüm ve köpürtmeye başlarken keskin böyle nanelimsi bir koku geldi. Vaay dedim, çakal babama bak mentollü filan takılıyor. İşte köpürttüm iyice ama bu iyice köpürtmeden sonra gözlerim yanmaya başladı. Sonra kontol amaçlı bir baktım ki kamil gibi diş macununu sürmüşüm krem diye. Şimdi öncelikle şunu sordum kendime: Ben nasıl bir gerizekalıyım?

Sonralıkla da dedim ulan sürmüşüm hazır traşımı olayım bitsin gitsin. Hemen akabinde yukarıda kendime sorduğum soruya ek olarak manyak olup olmadığımı da ciddi bir şekilde düşündükten sonra yüzümü yıkadım. Traş kremini bulup sürdüm, traşımı oldum. Gerçi aklım da macunda kaldı bir deneseydim keşke, belki de devrim yapacaktım dünyada. Bu da geçti ya aklımdan ya yuh bana artık.

Hiç yorum yok: