8 Haziran 2012 Cuma

Feysçi

İş yerinde sabahtan akşama kadar yalandan bir excel dosyası açıp, ardından bir internet penceresi açıp küçülten, http yerine https yazarak feysbuk'a giren ve akşama kadar feysbukta çetleşen - kariyer sitelerinde iş arayan, yeryüzünde gördüğüm en karaktersiz insan. İstediğin boku yiyebilirdin, hiç sorun değil. Bilgi işlem benim işim olmasına rağmen ve şirketten benden beklenen bir iş olmasına rağmen "bilgi işlemcinin fark etmesi ve rapor etmesi gereken hatanı" rapor etmezdim.

Ama sen ey karaktersiz insan, sana sormam gerek, kafama takılan bir soru var. Sen ey yavşak oğlu yavşak, toplantıya çağrılmadığın sürece şirkete dair hiçbirşey yapmayan kaypak ipne, nasıl olur da utanmadan feysine ileti olarak "Bütün insanlar böyledir, iş taşın altına elini koymaya gelince kaçacak yer bulurlar" gibi bir vik vik yazarsın. Kendini neye inandırıyorsun götella, sığırın önde gideni seni. Hedef aldığın kişilerden değilim ben, ama onlara haksızlık ettiğini de çok net gördüm-görüyorum da. Kusura bakma bu şirketten gitmene bir vesile de ben olacağım ama hakettiğin ne yazık ki bu bayan sikko. Şimdi siktir git gözümün önünden.

Hiç yorum yok: